митно-брокерські послуги

Акредитація на митниці

картка обліку

Початок зовнішньоекономічної діяльності

Перш ніж вийти на зарубіжні ринки і почати успішну зовнішньоторговельну діяльність, необхідно пройти акредитацію на митниці в Україні.

Гарною новиною є зміни в порядку проведення акредитації на митниці, а саме новим в порядку обліку субьектів ЗЕД Державною Фіксайльною Службою України та митницями ДФС є те що 15.06.2015 втратив чинність Наказ МінФін № 634. Існуючі картки акредитації анульовані, а зареестровані суб’єкти ЗЕД автоматично внесені до реестру.

Значно спрощено процедуру взяття на облік, суб’єкту більше не потрібно заповнювати картку аккредитації та надавати цілий список документів. При первинному обліку суб’єкту досить подати заяву встановленого зразка. Якщо заява заповнена без помилок та немає підстав для відмови того-ж дня підрозділ митниці вносить дані до Реєстру. Не пізніше наступного дня здійснюється взяття на облік, в підтвердження цього суб’єкту ЗЕД видается витяг з Реєстру.

Внесення змін та зняття з обліку здійснюється також за заявою. Якщо суб’єкту ЗЕД у внесенні до реестру допомагае митний брокер згідно з митно-брокерського договору то для заповнення заяви необхідно надати копії наступних документів.

Ще 3 роки тому для акредитації на митниці потрібно було зібрати величезний пакет документів (деякі з цих документів завірялися у нотаріуса) і витратити чимало сил в процесі оформлення. 5 травня 2012 МінФін видав Наказ № 634 «Про затвердження порядку обліку осіб, які здійснюють операції з товарами» який спростив процедуру акредитації на митниці і скоротив перелік документів.

Митно-брокерська компанія Алюр-ІІ оформить в Києві картку акредитації на митниці за лічені години, забезпечивши Вас повністю легітимним дозволом на пропуск через митний контроль. Зауважимо, що акредитація в митниці – це аж ніяк не формальність, і її відсутність може служити підставою для відмови в оформленні Вашого вантажу

Нижче представлений перелік документів для акредитації на митниці, необхідний від різних суб’єктів ЗЕД

Перелік документів для акредитації.

Для юридичних осіб

Основні:

  •   Довідка Статистики про присвоєння фірмі коду ЗКПО і т.д. (копія завірена печаткою підприемства)
  •   Витяг зі статуту про можливість займатися ЗЕД (робить брокер на основі статуту)
  •   Лист довільної форми про суть змін у картку акредитації (робить брокер при переакредитації)

Другорядні потрібні для набору картки акредитації:

  •   Виписка з єдиного державного реєстру
  •   Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (якщо є)
  •   Довідка c банку про відкриття розрахункового та валютного рахунків
  •   Адреса електронної пошти
  •   Паспорт та ідентифікаційний код директора, головного бухгалтера та осіб уповноважених по роботі з митницею.
  •   Телефони, факс
  •   Попередня картка акредитації

Фізичним особам, підприємцям

Основні:

  •   Довідка Стат. управління про присвоєння коду ЗКПО і т.д

Другорядні потрібні для набору картки акредитації:

  •   Свідоцтво про реєстрацію
  •   Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ
  •   Довідка банку про відкриття розрахункового та валютного рахунків
  •   Наказ про призначення головного бухгалтера
  •   Паспорт та ідентифікаційний код директора, головного бухгалтера та осіб уповноважених по роботі з митницею.

Представництва іноземних компаній

  •   Свідоцтво про реєстрацію представництва (оригінал та нотаріально завірена копія)
  •   Довідка Стат. управління про присвоєння коду ЗКПО і т.д. (оригінал та нотаріально завірена копія)
  •   Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (оригінал та ксерокопія) або довідка неплатника (оригінал)
  •   Довідка банку про відкриття розрахункового та валютного рахунків (оригінал)
  •   Договір оренди приміщення із зазначенням фактичної адреси фірми, акт прийому – передачі приміщення, правовстановлюючі документи
  •   Виписка з торгового реєстру про рішення відкриття представництва
  •   Довіреність на керівника
  •   Лист про наявність інвестицій
  •   Наказ про призначення осіб відповідальних по роботі з митницею
  •   Наказ про призначення головного бухгалтера
  •   Наказ про призначення осіб уповноважених по роботі з митницею
  •   Дозвіл на працевлаштування, якщо керівник не громадянин України
  •   Ксерокопії паспортів: керівника, головного бухгалтера та осіб уповноважених з роботи з митницею
    Всі зміни та доповнення мають бути підтверджені документально. Ксерокопії всіх документів повинні бути завірені печаткою підприємства.